Na każdym opakowaniu należy umieścić następujące informacje, zgrupowane na tej samej stronie, naniesione w sposób czytelny, trwały oraz widoczny z zewnątrz.
A. Cechy identyfikacyjne
Pakujący i/lub wysyłający: Nazwa i adres lub urzędowo ustanowiony lub zaakceptowany kod firmowy. Jednakże w przypadku kiedy znak firmowy jest użyty, odnośnik „pakujący i/lub wysyłający” (lub odpowiedni skrót) muszą być zaznaczone w ścisłym powiązaniu ze znakiem firmowym.
B. Nazwa produktu
- "Cykoria sałatowa” jeśli zawartość nie jest widoczna z zewnątrz.
C. Pochodzenie produktu
- Kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna.
D. Charakterystyka jakości handlowej
- Klasa, i jeśli stosowne w przypadku klasy II – słowa „nieregularny kształt” lub inne równoważne oznaczenie
- Maksymalna i minimalna długość dla cykorii klasy II o długości pomiędzy
6 i 12 cm.
E. Znak urzędowej kontroli jakości (nieobowiązkowo)